عشق دوست داشتنی

عشق دوست داشتنی

کـــــــــاش بودن هارا قدر بدانیم♥ بخدا قسم نبودن ها همین نزدیکی هاست...
عشق دوست داشتنی

عشق دوست داشتنی

کـــــــــاش بودن هارا قدر بدانیم♥ بخدا قسم نبودن ها همین نزدیکی هاست...

من همــــــانم


اس ام اس

مــــــــن همـــــــــــانم ...

خــــــوب تمـــاشــــــــــــا کــــــن ...

دختـــری کـــــه برای داشتنـــت تمـــامِ شـــب را بیــــدار می مـــــاند ...
و با تــویی کـــــه نیستــــــی ، حـــــرف میـــــزند ...
دختـــــری کـــه زانــــو میزنـــــد لبــــه تختـــــش و چشمـــانش را میبنــــدد ...
و تنهـــــا آرزویش را برای هــــزارمیــــن بار بـــه خـــــدا یادآور میشـــــــود ...
خــــدا هم مثــــلِ همیشــــه لبخنــــد میزنــــد به اینکــــه ...
" تــــــو " آرزوی همیشـــــــگـــیِ مــــــــن بــــودی ...

نظرات 3 + ارسال نظر
hani شنبه 21 آذر 1394 ساعت 13:02 http://ghasedak2000.mihanblog.com

سلام
خیلی دلنشین بود
اگه با تبادل لینک موافق بودین خبرم کنین
پیروووووووز

pardis جمعه 13 آذر 1394 ساعت 22:56 http://pardislove.mihanblog.com/

سلام عزیزم من عاطفه هستم مدیر پردیس چت شناختی؟
با تبادل لینک موافقی
منو با اسم عاشقانه لینک کن
بهم خبر بده تا لینکت کنم

چشم عزیزه دلم

امین هستم جمعه 13 آذر 1394 ساعت 22:10

عالی

ممنوون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد